maanantai 21. helmikuuta 2011

HR-toiminteita ja organisaatioita. Anyone?

Otsikko ei viittaa millään tavalla Kingdom Heartsiin. Pahoittelen.
Se nimittäin viittaa huomisen Henkilöstön kurssin kokeeseen. Johon en ole panostanut. Yay.
Aihe ei oikein.. jaksa innostaa. Etenkin kun hiihtolom- siis projektiviikko on tulossa.
Ai niin, mutta sitten ois vielä Tekstien ja esitysmateriaalien tentti keskiviikkona. Ja se on käytännössä Wordia ja PowerPointia. Toinen innostunut yay.

Uaah, miksi sitä innostuu juuri tekemään jotain muuta silloin, kun pitäisi tehdä jotain paljon tärkeämpää... Rivien välistä voi lukea, että minä olen taas alkanut pelaamaan Harvest Moon: Back to Naturea. Päivä päivältä muistan, miksi ylipäänsä rakastan koko peliä. Sen ihanat grafiikat, sen yksinkertainen juoni, sen ihana pelimaailma, sen ihana yhteisö. . . JA NE KAIKKI IHANAT NAISET <3 Popuri, Elli, Karen, Mary, Ann. (MUAHAHAA, ELLILLÄ ON PUNAINEN SYDÄN!! .. mut se ei voi vielä mennä mun kaa naimisiin, koska mulla ei oo vielä isoa taloa..)
Juttelin tässä päälle viikko sitten yhden kaverini kanssa HM-peleistä ja hän sanoi, että yhdessä pelissä voi olla nainen ja valita jonkun Mineral Townin miehistä. Mä tahtoo sen~ :D:D

Jahka saan kouluhommat pois alta, niin voisin taas käydä läpi kirppareita. Pitäs nimittäin Aloisia varten ostaa valkoinen miesten pitkähihainen kauluspaita. Se ei oo ihan niin helppo tehtävä kuin kuvittelin O__o'

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti