tiistai 30. elokuuta 2011

Derpgeeninen cosplay

Fotogeeninen= valokuvauksellinen
Derpgeeninen= .. jotain hyvin päinvastaista

Ane-uen innoittamana ajattelin, että voisin itsekin näyttää cosplaystani ne kaikkein kauneimmat ja onnistuneimmat kuvat.
Joskus joku onnistuu ikuistamaan SEN tietyn hetken, jolloin lopputulokselle voi joko itkeä tai nauraa. Minä en itke. Minä olen vahva ja annan muille nauramisen aihetta.

Aloitan ensin ihan niistä perus-derpeistä. Viimeisenä on kuva, joka... no. Nähkää se itse.

Etuhampaat hyvin edustettuina. (c) Tetsuya
Viime vuoden (2010) Traconin sunnuntai-iltapäivänä muutama ihminen napsi meidän pikku FMA-ryhmästä kuvia, jolloin minä olin Alphonse, siskoni Rigetzu oli Winry ja Lily Edwardina. Lily vielä pystyi tuossa vaiheessa conia edustamaan. .. Hei HETKINEN. Muistuttaako ilmeeni hieman coolfacea?


Derp-ainesta (c) Lily
Juhlistin viime uutta vuotta Lilyn kanssa ja päätimme hieman cossailla.. Toteutin kaappicosplayna yhden pitkään mielessä kyteneen cosplayn: Edward Elrichän se siinä. Peruukki ja tuo musta päällyspaita ovat Lilyn omaisuutta. Kauan emme ottaneet kuvia, oli vähän liian kylmä ulkona oleskelulle tässä puvussa ja sen näkee ilmeestä.

Rikku haluaa hiplailla Lulua (c) Linda
Piipahdimme Kimmyn kanssa viime vuonna (hmm, viime vuosi oli selkeästi derp-vuosi..) edustamassa Suomea Ruotsin NärConissa yhdessä TeamElricin Lindan ja Saanan kanssa. Tässä on selkeästi Final Fantasy X- fanserviceä kaikille LuluxRikku- ystäville..


"Mitä, etkö sä tuokaan mulle sitä mättöä?" (c) Ofoli(?)
Oho. Nyt löyty kaunis kuva vuoden 2008 Animeconista, Hesburgerista. Olin huolissani siitä, ettei siskoni hakisikaan minulle ruokaa.


Saisinkohan mä leukani sijoiltaan... (c) Sora-siu
Nyt pläjähti kehiin tämän tuoretta derppailua. Tämän vuoden Desussa cossailin Ferioa ja posetin kauniisti Sora-siulle.

Tämän kuvan jälkeen Ponimies ei pelota enää ketään. (c) Kimmy
En minä huvin vuoksi antanut Animeconin blogikirjoitukselle otsikoksi "Derping all the weekend". Tässä on yksi syy sille..


Ja nyt...
Se kuva...
Jota katsoessani en tiedä, mitä pitäisi ajatella. Ja nyt tekin pystytte muuttamaan käsitystänne minusta. Silvu ple.

Mä sain selkeesti jonkun kohtauksen. (c) Wemppu
Vuosi oli 2009 ja menossa oli Kingdom Hearts- koulupukuphotoshoot. Tässä shoottailen Lefrinin kanssa, joka on pukeutunut Seiferiksi. Itse olin Hayner. Halusin saada aikaiseksi jonkinlaista kinastelu-kuvaa ja tämä on ilmeisesti otettu ennen niitä.
Mä oon oikeasti pahoillani, jos jotkut järkyttyivät tästä. Mutta jaettu järkytys lievenee helpommin, eikö?
.. Voi luoja..


Levittäkäämme yhdessä tahallisesti näitä upeita ja onnistuneita cosplay-kuviamme. Saastuttakaamme interneetti näillä kuvilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti