torstai 2. helmikuuta 2012

Kylmää kyytiä - Desucon Frostbite vol 2

Sain itseni jälleen Bloggerin ääreen ja sellaiseen mielentilaan, että jaksan kirjoittaa Desucon Frostbiten sunnuntaista.

Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä nukuin 1,5 tuntia. Teimme meillä loppuun Ane-uen Blue-cossin mustia kengänpäällisia ja siinä samalla pelasimme Nintendo 64:sta. Pelasimme myös vähän Pleikkariakin ja aika mukavasti se yö siinä hurahti. Olin laittanut myös saunan päälle ja se aamu-sauna olin taivaallinen kokemus...

Sunnuntai-aamu sujui kivuttomasti. Omaa työtaakkani vähensi huomattavasti se, että Ane oli ihana ja meikkasi minut. Kiiiitos hurjasti >__< ♥ Minulla oli vielä pari juttua kiinnitettävänä asuni kenkiin.

Muttah, piteimmittä puheitta. Sunnuntaina minut näki siis Tiger & Bunny -sarjan Karinana.


Desua edeltävänä keskiviikkona Team Elricin Saana oli erittäin ystävällinen ja auttoi minua tuon liivin kanssa. Hän teki liivin kaavat A4:lle ja minun tehtäväkseni jäi mitoittaa ne omaan kokooni. Noo... Sanotaan näin, että liivi näyttää ulos päin ihan hyvältä. Mutta jos saan tilaisuuden, niin teen varmasti uuden hötkyilemättä.

Tämän näköisessä T&B-porukassa tuli se päivä hengailtua.

(Minulla ei ole tietoakaan kuvan ottajasta, mutta eiköhän se tässä joku päivä valkene)


Barnaby - Mikako
Kotetsu - Soro
Nathan - Appelsiinimao

Pidimme pientä photoshoottia ulko- ja sisätiloissa. Ulkona kun oli vähän kylmä liikuskella..)

(c) Artjom



Siinä se on: proppi, jonka salasin suurelta yleisöltä Desucon Frostiin asti. (c) Artjom

Myöhemmin sunnuntaina Kimmy piti kanssani pienen photoshootin ja voitte löytää hänen ottamiaan kuviaan hänen omasta blogistaan sekä minun cosplay-painoitteisista gallerioista, esimerkiksi Worldcosplay.netistä.

Suunnitelmani käydä katsomassa edes yksi paneeli epäonnistui jälleen :,D Onneksi Youtubesta näkee kuitenkin kaikki kiinnostavat ohjelmat..

Jos joku muuten haluaa tietää, millä tavalla tanssin näin yleensä ottaen, niin tuostahan sen aika kivasti näkee.




Ja näin on Desucon-kertomus päätöksessään. Kaiken kaikkiaan oikein muikea coni oli (vesi oli kylmää).
Mutta mitäs mulla on suunnitelmsisa seuraavana?
No, Karina nyt on ainakin jatkossa. Todennäköisesti sitten taas Chibiconissa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti