sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Rahan tuloa ei voi estää

Noin sanois mun äiti. Olin nimittäin koko juhannuksen ajan töissä Päijät-Hämeen keskussairaalan keittiössä. Olo on sen mukainenkin xD Mutta nyt on voittajafiilis. Tilille lumpsahtaa sitten aikamoinen läjä rahaa, joka sitten kuluu luonnollisesti cosplayhin.

Vois sitä rahaa alkaa vähän laittaa säästöönkin. Matkakuume on tässä jo vähän vaivannut (eikä asiaa yhtään auttanut se, että katsoin vahingossa YouTubesta pätkän Jenkkien jostakin Disneylandista..).
Mutta Japani tässä se kyllä ykkösvaihtoehto olis kuitenkin.
Nyt kun muuten aattelee, nii mä varmaan kuolisin jännitykseen jo lentolippujen ja majoituksen varaamisesta. On se Nousevan Auringon Maa sen verran kiehtova.

Nro 1. Pyhiinvaelluskohde: TOKYO TOWER. YEAH. You know why.


Ja sitten Akihabaraan ja Harajukuun. Myös joku paikallinen conikin olis aika mukava juttu.
Ja ei hitsi. Jos sielt löytyis joku kauppa, jossa olis MKR-tavaraa.. Mä varmaan kuolisin onneen. Tai sitten jäisin asumaan sinne kauppaan. Tai ostan sen kaupan tyhjäksi.

Ää. Nyt riittää tää ajatusmatkailu.
Onneksi olen taas kuitenkin Ruotsiin lähdössä kera Lilyn, Kimmyn, Linearttin ja Olivierin. NärCon kutsuu. Oonko mä jo kertonut, että tykkään laivamatkoista? (Tax Free ei tietenkään liity tähän).. (eikä tanssipelit).

Jeps. Mä oon tänää heränny jo viideltä (töissä piti olla 6.30, autolla sinne ajaa noin puolessa tunnissa). Ehkä oon jo valmis Höyhensaarille (kukaan ei kuitenkaan oo enää tähän aikaan koneella.. Mulla on/oli tylsää!!!)
(Ja miten niin ylikäytän sulkuja!!)

Vielä tähän loppuun heitän randomeja kuvia, jotka otin tänään, kun halusin vähän meikkailla.
Inspiraatin lähteenä toimi Rei Ayanami (sideharso naamalla), Corpse Bride ja Tim Burton. Ajattelin tätä meikkiä tehdessä myös vähän Michelle Phanin videoita..
Ja olipas minulla Lady GaGamainen olo. Se varmaankin johtui noista irtoripsistä.
Jostain syystä oon nimeämässä tätä "hahmoa" Emilyksi. En voi sille mitään, että Emily ensin ponnahti mieleeni ja jäi sitten "projektinimeksi".

Bbrrraainnss...


Obvious feikkiveri on obvious.
Hmm, nytpä tekisi mieli cossata jotain sarjaa, jossa verta ei säästellä.. Battle Royale taas uudelleen mietintään siis.

1 kommentti:

  1. U R TAGGED!!!!
    http://alice-in-passionland.blogspot.com/2011/06/115-facts-about-me.html
    ;D

    VastaaPoista