tiistai 11. tammikuuta 2011

I'm just one hell of a Deer

Hohohohho, arvatkaa mitä oon taas loppupäivän tehny?

(c) Okamiluffshebi Deviant.artista


En ikinä uskonut innostuvani Kurosta näin paljon.. Jokin siinä vain viehättää. Huumoria on ehkä välillä väärässä paikassa, mutta tätä sarjaa ei pidä ottaa liian vakavasti... Kuten kuvasta voi päätellä.
Oon nyt jostain syystä alkanu miettiä Cielin cossaamista. Ciel sopis mulle aika hyvin mun pituuden puolesta. Ja kaupan päälle tulee vielä "animepojan" ääni *naur*.

Kaikki Cielin puvut on kyllä ihania. Mutta jakso, mistä haluaisin photoshootin, oli *prkl-nyt-iski-dementia* oli se, jossa ne pelas shakkia ja Ciel oli pukeutunut kuninkaaksi. Shakkinappuloita, ooh-lalaa. Niitä ainakin löytys meiltä :D

Jakso jaksolta rakastun Grelliin. Ehkä vähän kliseinen, mutta niin ihanan homo. :D:D
Mulla on sentään hauskaa tän sarjan kanssa.

Oon kyl ihan kohta vaipumassa koomaan, kun heräsin tänään kuudelta, kun koulussa piti olla 8.15. Eilinen päivä meni ihmetellessä ja vähän oudoksuessa, tänään tutustuin jopa kolmeen ihmiseen. Kaikki on ulkopaikkakuntalaisia ja mua vanhempia, eli vähemmästäkin tuntee olonsa kakaraksi.
Mutta hauskaa oli, en ookaan pitkään aikaan ollu ns. "jätkäporukassa". Siin oli kaksi jätkää ja mun lisäksi yksi tyttö. Hyvin tuun kuitenkin juttuun niiden kanssa.


"Armeijassa saa rauhassa larpata". Lol, totta tuo :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti